close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ננו תנך: שרשרת עם התנ"ך

מערכת שורשיח תמוז, תשפב17/07/2022

אם אתם זקוקים לתכשיט העצמה מיוחד במינו, הגעתם למקום הנכון. הכירו את תכשיטי היוקרה של ננו תכשיטים, שרשראות עם תנ"ך זעיר שילווה אתכם לכל מקום אליו תלכו

תגיות:
צילום: נאנו גולד בע"מ

ננו תנ"ך - תכשיט העצמה מרהיב ביופיו
מיד נציג בפניכם כמה דוגמאות של

צילום: נאנו גולד בע"מ
תכשיטי ננו בייבל, אך לפני שנעשה זאת, נסביר תחילה מה המשמעות של התכשיט הזה עוברכם. התנ"ך הוא למעשה המכנה המשותף שמחבר אותנו לקדוש ברוך הוא ובטא את בסיס האמונה שלנו בו. לא בכדי מדובר בספר הנמכר ביותר בעולם, כי הוא פשוט נכנס ללב של כולם, מראה להם את הדרך, מתווה את הערכים ומבטא את האמונה.

כאן נכנסים לתמונה תכשיטי היוקרה של ננו תכשיטים, תכשיטי העצמה עם ננו תנ"ך. מה זה אומר? שעל גבי כל תכשיט ותכשיט משובץ תנ"ך זעיר על כל ספריו, שאותו תוכלו לקחת לכל מקום שרק תרצו. בין אם מדובר בשרשרת, תליון, טבעת או צמיד, התנ"ך הזעיר הזה ילווה אתכם ויזכיר לכם את החיבור החזק שלכם לקדוש ברוך הוא ואת הערכים שלכם כבני אדם.

טבעת ננו תנ"ך
הנה טבעת מרהיבה ביופייה ופשוט לא להאמין שכל התנ"ך העצום והחשוב שלנו נכנס בטבעת כל כך קומפקטית. 24 ספרים, 929 פרקים, כל אלה ילוו אתכם וילכו אתכם לכל מקום שאליו תלכו. נכון, קשה להאמין, אבל התנ"ך כולו נכנס בריבוע של חצי ס"מ וזה יכול להיות שלכם עכשיו. הטבעת עצמה מגיעה במגוון סוגים של מתכות לבחירה וכמובן במידות שונות, כך שאת צריכה לבחור את המידה המתאימה לך.

שרשרת ננו תנ"ך עם אנא בכוח
הנה שרשרת עם תליון מיוחד במינו שלא משלב רק את ננו תנ"ך, כי אם גם את תפילת אנא בכוח העוצמתית. מרכזו של התליון מוקף בסמל של פרח האהבה, סמל המורכב מ- 13 עלי כותרת שמסמל את הציווי "ואהבת לרעתך כמוך". השילוב של כל האלמנטים הללו בשרשרת אחת הופך אותה לשרשרת עוצמתית במיוחד שתעניק לכם את כל הכוחות והאמונה שחסרים לכם.

ננו תנ"ך משובץ יהלומים
שרשרת עם תליון מעוין מרהיב ביופיו בגול של חצי ס"מ. כן, כל התנ"ך שלנו נכנס בתליון מעוין בגודל של חצי ס"מ. לתכשיט הזה יש שתי גרסאות, בגרסאות הזהב שלו משובצים 24 יהלומים שמשקלם הכולל 19 נקודות בדרגת ניקיון VS1, צבע G, חיתוך מצוין. בגרסאות הכסף שלו משובצות אבני זירקוניה באיכות AAA. הצורה של התליון הזה היא פשוט מושלמת, מדובר אמנם בתליון עדין ועם זאת, תליון בעל נוכחות שאף אחד שנמצא סביבך לא יוכל לפספס.

לסיכום, אם אתם מחפשים שרשרת העצמה מיוחדת במינה ושהתנ"ך ילווה אתכם לכל מקום שאליו תלכו, אנחנו ממליצים לכם לענוד את השרשראות עם התנ"ך של ננו תכשיטים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה